Regulamin
Czas realizacji zamówienia
Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia lub dokonania płatności. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.
Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy.
UWAGA!
W przypadku niedostępności Towaru objętego Zamówieniem, skutkującej brakiem możliwości realizacji Zamówienia, Sklep niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, jednak nie później niż w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy. W tym samym czasie nastąpi zwrot całej otrzymanej od Klienta ceny.
Przesyłki dostarcza firma kurierska InPost. Czas dostawy to zwykle 1-2 dni robocze.
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Formy płatności
Za pobraniem: zapłata gotówką lub kartą kurierowi, zapłata gotówką w przypadku odbioru osobistego, opłacenie zamówienia przy użyciu specjalnego linku wygenerowanego przy opcji paczkomaty pobranie. Wysyłka jest darmowa.
PayU (BLIK, płatność kartą VISA i MasterCard): po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU. Dane dotyczące stanu konta czy karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Wysyłka jest darmowa.
Przelewem: wpłata przelewem na numer konta podany w stopce w zakładce kontakt. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia. Wysyłka gratis.
Z chwilą realizacji płatności zamówienie jest pakowane i wysyłane tego samego lub następnego dnia roboczego, w zależności od godziny złożenia zamówienia.
Koszty i sposoby dostawy
InPost Paczkomat 24-48h
InPost Kurier 24-48h
Odbiór osobisty – prosimy o kontakt telefoniczny
Darmowa wysyłka dotyczy wszystkich zamówień
Gwarancja na produkty
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
Zwroty i Reklamacje
Aby zgłosić chęć zwrotu zakupionego towaru klient powinien skontaktować się ze sklepem pod adresem kontakt@wewear.pl lub odesłać zakupione buty wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu. Obuwie należy zapakować w pudełko lub zafoliować aby zapobiec zniszczeniu opakowania oryginalnego.
Zwrotów można dokonać do 14 dni od daty zakupu. Przesyłkę zwrotną wysyła klient na swój koszt. Produkt powinien wrócić do sklepu w stanie nienaruszonym. Możliwe są również wymiany produktu po wcześniejszym skontaktowaniu się ze sklepem.
Aby dokonać reklamacji zakupionego towaru klient powinien odesłać zakupione przedmioty wraz z paragonem i wypełnionym formularzem reklamacjnym. Przedmioty należy zapakować w pudełko lub zafoliować aby zapobiec zniszczeniu opakowania oryginalnego.
Reklamację można zgłosić w ciągu 48 miesięcy od zakupu towaru (data widoczna na paragonie).
Adres do zwrotów i reklamacji
We Global Distribution Sp. z o.o.
ul. Strzykulska 37
05-850 Piotrkówek Mały
tel. 600 986 080
Dane Firmy
We Global Distribution Sp. z. o. o.
ul. Twarda 18
00-105 Warszawa
NIP 118 200 98 74
Siedziba/Showroom
ul. Strzykulska 37
05-850 Piotrkówek Mały
Kontakt
Jeśli masz pytania lub chcesz złożyć skargę, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@wewear.pl lub pod numerem telefonu 600 986 080. Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.